e-commerce - grywalizacja

rgbstock.com / woodsy

Eksperci z raportu ?E-commerce? przygotowanego przez Interaktywnie.com są zgodni ? e-commerce w Polsce ma się dobrze, a będzie jeszcze lepiej. ?Polski e-commerce od lat rośnie stabilnie i nie poddaje się pesymistycznym nastrojom w innych gałęziach gospodarki. Przełomowe będą dwa-trzy najbliższe lata bo do wykorzystania jest wciąż ogromny potencjał.? – powiedziała Beata Gubiec, dyrektor marketingu w QuarticON.

Wartość polskiego rynku e-commerce na koniec 2013 r. została w raporcie oszacowana na ok. 26 mld PLN. Eksperci spodziewają się również zwiększenia udziału sektora sklepów online w handlu detalicznym ? do ok. 4,53%.

?W 2014 r. z dużym prawdopodobieństwem e-handel nadal będzie się rozwijał z dynamiką dwucyfrową, a jego udziały w całym handlu detalicznym przekroczą 5%. Jednym z głównych czynników zachęcających ?rmy do inwestowania w rozwój platform e-commerce w kolejnych latach może być wzrost gospodarczy. Prognozowany szybszy wzrost PKB i mniejsze bezrobocie w 2014 r. będą wspierały odbudowę popytu wewnętrznego i zachęcały Polaków do zakupów dóbr RTV/AGD i elektroniki, których sprzedaż przez internet jest znaczna. Następnym stymulatorem wzrostów w handlu online będzie rozwój internetu w Polsce.? ? czytamy w raporcie.

Jako główny czynnik stymulujący rozwój branży w 2014 r. najczęściej wskazywany jest m-commerce, czyli mobilny kanał sklepów online.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl