Przy rozważaniu wdrożenia grywalizacyjnej strategii marketingowej do firmy warto mieć na uwadze 8 elementów: 1. Projekt motywacyjny Przy wdrażaniu grywalizacyjnej kampanii marketingowej warto rozważyć, co najbardziej motywuje graczy do brania udziału w danym projekcie. Według Gabe’a Zichermanna ?dobry projekt grywalizacyjny dąży do zrozumienia i powiązania celów firmy z wewnętrzną motywacją graczy. Następnie, poprzez użycie zewnętrznie przyznawanych nagród, należy dążyć do posuwania działań gracza w jego podróży ku mistrzowsk…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków