Grywalizacja to świetne narzędzie marketingowe – czasem pozwala nawet reanimować podupadającą markę. Właśnie do takich działań doszło w wypadku nowozelandzkiego napoju L&M, którego marka została wykupiona przez Coca-Cola Company. Napoje gazowane cieszą się ogromną popularnością pomimo swej szkodliwości. Jak udowodniły liczne badania naukowe, napoje te zawierają ogromne ilości cukrów, które sprzyjają powstawaniu i rozwojowi destruktywnych chorób wywołujących niejednokrotnie śmiertelne powikłania (przykładowo cukrzyc…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków