Jak zmniejszyć koszty i jednocześnie zwiększyć atrakcyjność?

Właściciele pewnego hotelu w Japonii nosili się z zamiarem obniżenia kosztów, związanych z zatrudnieniem pracowników.

Postanowili zastąpić wiele ludzkich etatów pracą inteligentnych maszyn. W ten sposób minimalistyczny Henn-na Hotel stał się pierwszym ośrodkiem obsługiwanym przez roboty.

Pracuje tu owszem kilku pracowników gatunku homo sapiens, ale stanowią oni zdecydowaną mniejszość.

Henna 1

Po wejściu do hotelu goście są witani niezwykle serdecznie przez przesympatyczną kobietę – androida, władającego kilkoma różnymi językami.

Jeśli ktoś woli może zostać obsłużony przez mechanicznego dinozaura :-)

henna dino

Goście mogą także zamówić sobie kawę, herbatę lub poprosić o inna przysługę jedną z wielu maszyn, krzątających się po hotelowym holu i korytarzach.

henna 3 kosz

Oczekując na swoją kolej w recepcji można także podziwiać robo-rybki, pływające swobodnie w okrągłym akwarium.

Henna2ryby

Do pokoju bagaże gości zawiozą elektroniczni boje hotelowi, którzy równie chętnie przyjmą i zrealizują kolejne zamówienia.

Hotel znajduje się w małej miejscowości Sasebo, nie daleko Tokio. Warto zatrzymać się w tym niezwykle ciekawym miejscu, aby juz dziś poczuć się być może tak, jak na co dzień będą czuły się nasze wnuki :-) Przy tak szybkim rozwoju technologicznym, jaki ma miejsce dziś, jest bardzo prawdopodobne, że już niedługo maszyny będą nas zastępować w większości zawodów.

Enterprise Gamification Sp. z o.o.

www.grywalizacja24.pl