komunikacja niewerbalna - grywalizacjaZ przeprowadzonego w grudniu 2013 r. przez Harris  Interactive badania wynika, że obawy internautów związane z zachowaniem prywatności online są wysokie jak nigdy dotąd.

Aż 92% amerykańskich respondentów wyraziło w badaniu taką obawę. Jest to wzrost z 89% w styczniu 2013 r. Jednocześnie aż 74% respondentów przyznało, że poziom ich obaw wzrósł w ciągu ostatniego roku. Na pytanie „Jak często obawiasz się o swoją prywatność online” tylko 8% osób odpowiedziało, że nigdy. Czasami obawy ma 45% badanych, natomiast 21% martwi się tym
często, a aż 26% – zawsze.

Jako źródło wzrostu swojego zaniepokojenia kwestią prywatności w Sieci respondenci wskazywali najczęściej:

  • firmy wymieniające się informacjami o klientach (58%),
  • firmy śledzące internetowe poczynania swoich klientów (47%),
  • informacje o programach takich jak PRISM (38%),
  • polityki prywatności portali społecznościowych (29%),
  • firmy ustalające poprzez telefony komórkowe realne miejsca, jakie odwiedza dana osoba (24%)
  • oraz polityki prywatności przeglądarek internetowych (21%).


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl