sklepik - grywalizacja

sxc.hu / michaelaw

Według Harleya Finkelsteina CPO w Shopify.com rok 2014 będzie należał do mniejszych sprzedawców, którzy personalizują swoje sklepy, produkty lub usługi i dostarczają je w oryginalnej formie. Personalizacja punktów sprzedaży, za którą kryje się osobista idea, mała społeczność i wykazanie się twórczością będzie stała w opozycji wobec ogromnych, anonimowo prowadzonych sklepów internetowych ? gigantów, którzy sprzedają produkt, ale nie sprzedają stylu życia. Finkelstein postrzega tę tendencję jako ?demokratyzowanie się sprzedaży.?

Dowodem podpierającym tezę Finkelsteina jest sukces platformy Shopify, w której pracuje. Shopify daje możliwość utworzenia spersonalizowanego sklepu internetowego, w którym można sprzedawać wszelkiego rodzaju produkty. Społeczność Shopify liczy osiemdziesiąt tysięcy sklepów mieszczących się w ponad stu różnych państwach świata. Finkelstein tłumaczy: ?Klienci chcą kupować bezpośrednio od twórców produktów, mianowicie od ludzi, którzy są pasjonatami na temat swoich wytworów oraz marki, a także całej społeczności, która za nimi stoi.?

Sprzedaż w Shopify w dniu święta dziękczynienia wzrosła niemal trzykrotnie z roku 2012 na 2013, z 23 milionów $ do 63 milionów.

Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl