Swoim niezadowoleniem dzielimy się ze światem, odradzając innym produkt czy usługę. Jednak kobiety i mężczyźni o produktach, które nie spełniły ich oczekiwań informują swoje otoczenie nieco inaczej. Nie od dziś wiemy, że klienci znacznie chętniej podzielą się opinią negatywną, niż pozytywną na temat danego produktu. Wynika to między innymi stąd, że gdy wszystko działa tak, jak trzeba, wychodzimy ze słusznego założenia, że tak właśnie ma być. Zaś wzburzenie z powodu niezadowolenia popycha konsumentów do działania. Tym chętniej rozpowsz…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków