Badanie przeprowadzone przez firmę Augure skupia się na problematyce influencer marketingu. Influencer marketing to marketing wykorzystujący moc oddziaływania liderów opinii na konsumentów oraz sztukę wywierania wpływu na decyzje zakupowe innych. Choć pojęcie liderów opinii było znane w historii marketingu nieinternetowego, to stworzony niedawno influencer marketing ma na celu położenie nacisku na nową charakterystykę tych liderów w marketingu online. Niegdyś osobami, które uznane były za liderów opinii o największym wpływie na opinię publ…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków