komóra - grywalizacjaThe Search Agency przeprowadziła najnowszy ranking, porównujący wyniki największych marek w kontekście dostarczania przez nie doświadczeń mobilnych dla ich użytkowników. Najwyższe miejsce w rankingu zdobyła Coca-Cola oraz FedEx w remisowym wyniku 4,49 na 5. Kolejne miejsca zdobyli TIAA-CREF oraz Walgreens, a następnie Liberty Mutual. W pierwszej trzydziestce plasowali się także IBM, Amazon, Google, Dell, Oracle, HP i American Express. Kategorie działalności, które zdobyły najwyższe noty to telekomunikacja (3,26), logistyka (2,97), ubezpieczenia (2,85), przemysł (2,74) oraz komputery (2,71). Mierzono pięć czynników jak szybkość załadowania, szybkość ściągania, format strony, obecność aplikacji i obecność w mediach społecznościowych. The Search Agency opublikowała także raport, w którym przedstawiła wskazówki jak dostarczać najlepsze doświadczenie mobilne dla swoich klientów. Sugerowała użycie responsywnego projektu internetowego pojedynczej dynamicznej strony, w czytelny sposób rozplanowanej i mierzonej poprzez popularne pakiety analityczne. Radziła, by skupić się na dostarczaniu wiadomości, przez zamieszczanie najbardziej istotnych informacji na górze strony, ponieważ to jest miejsce, na którym użytkownicy koncentrują uwagę najczęściej. Doradzała, aby zoptymalizować nawigację poprzez użycie dotykowych przycisków oraz linków. Sugerowała stworzenie dużych, wyznaczonych pól by pomóc użytkownikom widzieć informacje w łatwiejszy sposób.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl