Badacz nauk komputerowych z University of Massachusetts Amherst, Ramesh Sitaraman twierdzi, że przyszłość internetowych reklam wideo jest rozwojowa i przewiduje jednocześnie, że będą one stanowić aż 86% przepływu informacji w Internecie. „Użycie wideo rośnie błyskawicznie, jednak sprawienie, by wideo w sieci były ekonomicznie opłacalne stanowi wciąż kluczowe pytanie na temat jego przyszłego zastosowania i wykorzystywania w ekonomii i ewoluowaniu Internetu”, powiedział Siterman. On razem z drugim researcherem, S. Shunmuga Krishnan…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków