Facebook - grywalizacjaFirma 8th Bridge zajmująca się mediami społecznościowymi wypuściła najnowszy raport Social Commerce IQ, który mierzy działania około dziewięciuset marek zajmujących się sprzedażą w sieci. W skład mierzonych marek wchodzą prawie wszystkie spośród tych najbardziej wpływowych z rankingu Internet Retailer 2013 Top 500.

Najwyższe miejsce w kategorii Traffic zajął Facebook, otrzymując 2.16%. Za nim mieścił się Youtube (0.82%). Na samym końcu, z wynikiem znacznie odbiegającym od najwyższego ? Pinterest (0.1%), Twitter (0.02%) oraz Instagram (0.01%).

Najwyższe miejsce w kategorii Integracja mediów społecznościowych z oficjalnymi stronami sklepów internetowych zajął klawisz Pin It (62%), następnie klawisz Tweet (61%), za nimi plasował się Like Facebookowy (59%), na końcu Google + (42%).

Na pytanie, ?która platforma ma według konkretnych firm największy potencjał do napędzania sprzedaży? przeważająca część sprzedawców odpowiedziała ? Facebook (58%). 27% sprzedawców twierdzi, że jest to Pinterest, 5% – ocenia najwyżej Twitter, kolejne 5% – Instagram, a 5% – sądzi, że żadna z wyżej wymienionych nie napędza sprzedaży.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl