GSummit - grywalizacjaGAwards to nagrody przyznawane najlepszym projektom grywalizacyjnym w różnych kategoriach, przyznawane na GSummit San Francisco 2013. Doceniają wybitne osiągnięcia w zwiększaniu zaangażowania poprzez użycie grywalizacji, systemów lojalnościowych i nauk behawioralnych.

Za największy wpływ w grywalizację w roku 2013 nagrodzono Deloitte Leadership Academy. W kategorii najskuteczniejsze użycie technik wzmacniających zaangażowanie w przedsiębiorczości został nagrodzony Jive Gamification. W kategorii HR nagrodę przyznano MindTackle. W kategorii zdrowie i wellness doceniono bransoletkę na rękę pomagającą utrzymać dobrą formę i korzystny stan zdrowia, którą opracowano w oparciu o działanie grywalizacji: Nike + FuelBand. W kategorii Dobro Społeczne nagrodę przyznano Tilt World. Najwięcej głosów w kategorii Edukacja zdobył The MMO-School Project. BBVA Game zajęli najwyższe miejsce w kategorii Aplikacje Konsumenckie. Nagrodę Wybitne Grywalizacyjne Osiągnięcie otrzymał Kevin Werbach.