Najnowszy raport dotyczący rynku gamifikacji wskazuje, że rynek grywalizacyjny, choć młody, odważnie staje na własnych nogach. I nie jest to chwiejny krok niemowlaka….

Enterprise Gamification Consultancy twierdzi, że wartość rynku podwoi się w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy. Szacuje się też, że pojawią się nowi wielcy gracze, pokroju SAP czy innych ogromnych korporacji. To będzie miało ogromny wpływ na dynamikę całego rynku.

Rola grywalizacji jako strategii motywowania i angażowania pracowników będzie nieustannie rosła. Firmy będą też inwestowały w projekty grywalizacyjne w celu podniesienia efektywności pracowników, ale też zwiększenia ich kreatywności. Raport stwierdza także, co najważniejsze jest, aby skutecznie wprowadzić gamifikację w firmie ? liczy się dobre zaprojektowanie całości, odpowiednie nastawienie pracowników i orientacja na konkretny cel.

grywalizacja - rynek

Cieszy, że rynek rozwija się szybko. Ciekawy jest także ruch na jego szczycie ? oczywiście wciąż liderami rynku amerykańskiego są Bunchball , Badgeville i i Infosys, ale powoli gonią ich liczne mniejsze firmy, które mogą pochwalić się już dziś wieloma udanymi projektami. Oby tak dalej!


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl