Mondel?z International producent czekolady Milka słynie z sympatycznych kampanii promocyjnych zachęcających ludzi na całym globie do wyzwolenia w sobie pozytywnych uczuć takich jak wrażliwość, miłość, czy przyjacielskość. Koncern przeprowadził wiele akcji, dzięki którym ludzie mieli stawać się bardziej otwarci i empatyczni. Kierując kampanie na lokalne rynki Mondel?z International dopasowywał je do charakteru nacji zamieszkujących dane państwa. We Francji przeprowadzono więc kampanię The Last Square, w której nabywcy Milki mogli podarowa…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków