przyszłość - grywalizacja

rgbstock.com / opinto

Firma WebDAM pokusiłą się o sporządzenie infografiki, na której zamieściła przewidywania dotyczące trendów marktngowych na 2014 r.:

  • maketerzy będą używać dynamicznego kontentu, aby dostarczyć wysoce spersonalizowanych doświadczeń właściwym odbiorcom we właściwym czasie;
  • 78% CMO uważa, że custom content jest przyszłością marketingu;
  • zespoły ds. marketingu wydadzą 135 mld USD na elektroniczne materiały marketingowe;
  • do 2015 r. reklama internetowa będzie stanowić 25% wydatków na reklamę marketingową;
  • budżety przeznaczone na social media w ciągu najbliższych pięciu lat ulegną podwojeniu;
  • blisko 50% już teraz dysponuje strategią kontentową;
  • przyciski ułatwiające dzieleniem się treścią maila w social media zwiększą klikalność o 158%;
  • 67% marketerów B2B uważa eventy za naskuteczniejszą strategię promocji;
  • 73% dziennikarzy uważa, że komunikaty prasowe powinny zawierać zdjęcia i inne ilustracje;
  • 72% marketerów, którzy korystaja z reklamy typu PPC (pay-per-click) planuje zwiększenie budżetu na ten cel w 2014 r.;
  • inbound marketing (?marketing przychodzący?) generuje o 54% lidów niż marketing tradycyjny (outbound);
  • 52% marketerów zdobyło w 2013 r. klientów za pośrednictwem Facebooka;
  • 43% marketerów zdobyło w 2013 r. klientów za pośrednictwem LinkedIn;
  • przedsiębiorstwa B2B, które prowadzą firmowy blog, generują o 67% więcej lidów, niż przedsiębiorstwa, które bloag nie prowadzą;
  • materiały ?obrazkowe? są przetwarzane przez mózg 60.000 razy szybciej niż tekst;

materiały wideo zamieszczone na landing page zwiększają konwersję o 86%.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl