google - grywalizacjaPortal Interaktywnie.com opublikował raport „Marketing w wyszukiwarkach”. Wynika z niego, że eksperci szacują polski rynek SEM w 2014 r. na blisko 1 mld PLN.

„Ożywienie na rynku i większa skłonność do inwestycji powinna przełożyć się w tym roku na wzrosty w sektorze SEM. Sądząc po tym, na ile eksperci z branży szacują poziom wydatków na kampanie w wyszukiwarkach, można spodziewać się, że marketerzy wydadzą na ten cel kwotę około miliarda złotych. Jeśli będą wykorzystywać w swoich działaniach narzędzia optymalizujące pozycjonowanie firmowych stron i serwisów, to poniesione koszty mogą być dobrą inwestycją, dającą dobre wyniki.” – czytamy w raporcie.

Eksperci są zgodni – reklama w wyszukiwarkach to wciąż bardzo perspektywiczna metoda dotarcia do klientów. Pojawiające się regularnie nowe możliwości i narzędzia powodują, że nic tu nie jest dane raz na zawsze i sytuacja potra? bardzo szybko się zmienić.
W 2013 r. dużo mówiło się o RTB (Real Time Bidding) i prognozy wzrostu tego modelu reklamy są olbrzymie. Na razie jednak w RTB prowadzi się głównie działania remarketingowe.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl