rgbstock / mikekorn Microsoft, IAB Polska i Infotarget opublikowały przygotowany wspólnie raport ?Wyzwania CMO 2014. Dokąd zmierza marketing??. Badanie przeprowadzone zostało wśród polskich dyrektorów marketingu. Z raportu wynika, że rola marketingu w Polsce rośnie. Aż 83% uczestników badania stwierdziło, że w ich firmie marketing staje się jedną ze składowych planowania strategicznego. Dodatkowo, ponad połowa dyrektorów marketingu spodziewa się wzrostu swojej roli w ciągu trzech lat. Rosną również bardzo skonkretyzowane oczekiwania przedsi…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków