sms - grywalizacjaJedną z dopiero rozwijających się gałęzi marketingu mobilnego jest marketing SMSowy. Posiada on wiele zalet. Dociera do klienta w sposób bezpośredni i istnieje tylko minimalna szansa na zignorowanie przekazu marketingowego, ponieważ wiadomość SMSowa posiada wymiar personalny.

Jednym ze sposobów na docieranie do klientów poprzez SMSy są aplikacje mobilne. Jeden z najnowszych raportów Gartnera mówi, że do 2017 roku aplikacje mobilne będą ściągnięte więcej niż 268 miliardów razy, dostarczając 77 miliardów dolarów w sprzedaży. Aplikacje takie jak WhatsApp, Telegram, WeChat oraz Kik dostarczają marketerom nowych możliwości.

Z pojawieniem się na rynku aplikacji do wysyłania wiadomości, marketerzy mają szansę na komunikowanie się ze swoimi dotychczasowymi klientami, którzy dostarczyli firmom swoje numery telefonów, w całkowicie nowy sposób. Jest szansa, że marketing SMSowy będzie w przyszłości równie ważnym elementem komunikacji z klientem jak marketing e-mailowy. Jego funkcjonalność będzie różnić się od e-mailingu ze względu na ograniczenie przekazu reklamowego do niewielkiej liczby znaków, przez co łatwo będzie wysyłać klientom kody promocyjne czy linki do kuponów zniżkowych, a także informacje o wyprzedażach i obniżkach cenowych.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl