mail - grywalizacja

rgbstock.com / jwgeertsma

Wynik badania marketingowego ?2014 State of Marketing? przeprowadzonego przez Salesforce ExactTarget Marketing Cloud wskazuje, że marketing mailingowy jest kluczem do sukcesu największej liczby przebadanych firm, które udostępniły swoje strategie marketingowe. Okazuje się bowiem, że marketing mailowy jest priorytetem w prowadzeniu firmy, pozyskiwaniu nowych klientów oraz utrzymywaniu dobrych relacji ze starymi klientami dla sześćdziesięciu ośmiu procent respondentów. Zaraz za nim plasuje się marketing społecznościowy, który jednak nie został określony jako ten najważniejszy czynnik przyczyniający się do sukcesu przedsiębiorstwa. Social media marketing został zdefiniowany jako klucz do sukcesu firmy przez mniej niż połowę badanych, jedynie czterdzieści sześć procent.

Okazuje się, że czterdzieści dziewięć procent respondentów wysyła więcej niż pięćset tysięcy e-maili w skali roku. Chociaż nie wszystkie maile zostają następnie przeczytane przez adresatów, którzy traktują je często jako spam, to są one częścią strategii marketingowej, która jest skuteczna i stosowana powszechnie przez duży procent badanych.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl