SXC.hu / kikashi Pionierem grywalizacji biznesowej stosowanej w działaniach marketingowych jest producent płatków śniadaniowych, Kellogg?s (firma założona w 1906 r.). Na początek: lojalność klientów Już cztery lata od podjęcia działania, w 1910 r. firma zastosowała nową metodę lojalizowania klientów ? zaczęła dawać książeczkę dla dzieci każdemu, kto kupił dwa pudełka płatków na raz. Pomysł okazał się wielkim sukcesem i znalazł naśladowców. Już dwa lata później w śladyKellog?s  poszedł producent chrupek ?Cracker Jack?. Pierwsz…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków