Marketing Challenge - grywalizacjaGrywalizacja24.pl, patron mediowy wydarzenia, poleca grę miejską Marketing Challenge, która odbędzie się 10 maja 2014 r. w Łodzi.

Tego dnia Łódź przerodzi się w pole marketingowych walk gry miejskiej Marketing Challenge, cyklicznie odbywającej się imprezy organizowanej przez studenckie koło naukowe MarkeTEAM dla studentów, którzy chcą sprawdzić swoją wiedzę z zakresu marketingu w praktyce.

Każdego roku ekipa MarkeTEAM sprawdza ich znajomość innego obszaru, łącząc dobrą zabawę z rozwojem osobistym. Zadania polegają na studiach przypadków, które uczestnicy muszą rozwiązać, wykorzystując wiedzę w praktyce. Po drugie, aby to zrobić, poruszają się po mieście w poszukiwaniu kolejnych lokalizacji, w których czekają na nich zadania. Po trzecie, nie mogą poruszać się niczym innym niż komunikacja miejska.  Co zrobić, żeby wygrać? Posiadać wiedzę, umieć zarządzać swoim czasem i zespołem, potrafić pracować w grupie pod presją czasu, posiadać orientację w terenie oraz ogromne pokłady kreatywności i entuzjazmu.

Do udziału w grze mogą przystąpić studenci wszystkich kierunków i uczelni w Polsce. MarkeTEAM podkreśla, że każdy w ich turnieju zostaje nagrodzony i nie liczy się tylko i wyłącznie wiedza z zakresu marketingu, ale również kreatywność, zarządzanie czasem, czy orientacja w terenie. Ważnym jest jednak, że trzyosobowe zespoły muszą zarejestrować się na stronie internetowej turnieju www.gra.marketeam.pl. Rejestracja już trwa i liczba miejsc jest ograniczona, więc do boju!

Historia Marketing Challenge sięga 2007 roku, kiedy odbyła się pierwsza edycja konkursu. Wszystkie edycje oparte były na konkretnej tematyce z zakresu marketingu. W poprzednich latach uczestnicy zmierzyli się m.in. z zagadnieniami marketingu internetowego, eventowego czy też modern marketingu. Każda kolejna edycja cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno wśród studentów, jak i znanych firm o zasięgu lokalnym i ogólnokrajowym. Obserwując ten trend i idąc dalej w rozwoju projektu, organizatorzy gry podjęli decyzję, że ósma edycja Marketing Challenge będzie pierwszą edycją ogólnopolską, a jej tematyką zostaną Wojny marketingowe. Celem zespołu MarkeTEAM jest ukazanie uczestnikom, że marketing, szczególnie w obecnych czasach, ma charakter wojenny ze względu na ciągłą i nierzadką ostrą walkę konkurencyjną. Dlatego też obszary tematyczne zadań dotykać będą zagadnień z zakresu strategii marketingowych, marketingu partyzanckiego czy też grywalizacji. Dodatkowo organizatorzy chcą pokazać swoje akademickie miasto jako pełne interesujących, niestandardowych miejsc, które warto zobaczyć.

Więcej informacji: www.gra.marketeam.pl


Enterprise Gamification Sp. z o.o.

www.grywalizacja24.pl