Zarówno w grywalizacji jak i tradycyjnym marketingu psychologiczne metody manipulacji wydają się być niezmiernie użyteczne. Dzięki nim można sterować zachowaniem użytkownika lub klienta osiągając pożądane rezultaty. Jedną z tych technik jest umiejętne dysponowanie niedostępnością konkretnych dóbr. Okazuje się, że mamy naturalna słabość do wszystkiego, czego dostępność jest ograniczona. Dotyczy to także tych wszystkich spraw, które są jednorazowe i o których wiemy, że więcej się nie powtórzą. Na tej słabości właśnie bazują ws…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków