hand shake - grywalizacja

SXC.hu / mikecco

?Jednym z największych błędów, które mogą zostać popełnione przez przedsiębiorstwa, jest inwestowanie całego posiadanego czasu i środków w stworzenie produktu lub rozwijanie swoich usług, a zapominanie o tym, że należy także wprowadzić je na rynek,? powiedział Lais Pontes, twórca firmy The Pontes Group zajmującej się marketingiem oraz public relations. ?Możesz posiadać najbardziej godny uwagi produkt lub najcenniejszą usługę na świecie, ale jeśli nikt o niej nie wie, to przestają się liczyć. Jeśli nie posiadasz budżetu na promowanie swojego startupu, tak jak to się dzieje w wielu przypadkach, musisz mieć czas na naukę.?

Ebong Eka poleca jak najszybsze założenie profilu naszej działalności w mediach społecznościowych, niezależnie od tego czy produkt jest w formie ostatecznej i czy jest gotowy do wejścia na rynek czy nie. Kolejnym krokiem jest dobry content marketing który zbuduje zainteresowanie naszą firmą. ?Media społecznościowe nie polegają na byciu gotowym. Polegają na autentycznym zaangażowaniu i ciągłym przepływie informacji. Ludzie będą od ciebie kupować, ponieważ ci ufają,? powiedział Eka.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl