L’Oréal, francuski gigant kosmetyczny, jako jeden z pierwszych na świecie postanowił wykorzystać grywalizację w celu rekrutowania nowych pracowników. Zrobił to już w 2010 roku, lansując grę Reveal by L’Oréal i stając się tym samym jednym z pionierów grywalizacji biznesowej. Zadaniem gry było wyłonienie (ang. reveaI)  dla koncernu najlepszych kandydatów do pracy spośród przedstawicieli debiutującego wówczas na rynku pracy pokolenia Y. Udział w rozgrywce miał zapoznać studentów nie tylko z wartościami reprezentowanymi przez  L…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków