telefonLudzie chcą być w sieci zawsze i wszędzie – w pracy, w podróży, w ?międzyczasie? ? chcą być ?mobile?.  Tego wymaga od nich współczesna rzeczywistość.

Popularność urządzeń mobilnych rośnie w zawrotnym tempie. W 2013 roku liczba użytkowników Internetu mobilnego i stacjonarnego ma się zrównać (Internet Trens, Morgan Sanley Report), co oznacza, że popularność, jaką Internet stacjonarny budował przez lat 12, Internet mobilny zyskał w 5 lat.

Rosnąca popularność telefonów komórkowych, zwłaszcza tych, które wykorzystują nowoczesne technologie, nie pozostaje bez znaczenia dla rozwoju grywalizacji.

Grywalizacja kładzie ogromny nacisk na dostępność gracza do gry w każdym momencie i w każdym miejscu. W zależności od potrzeb, budowane są wysokofunkcyjne, zaawansowane gry. Aby brać aktywny udział w grze, nie musisz siadać przy komputerze. Wystarczy, że będziesz mieć przy sobie telefon.

Wg Dariusza Sokołowskiego (NoNoobs) ? organizatora konferencji GIT 2012 ? w ostatnim czasie odnotowano duży wzrost zakupów gier mobilnych, cyfrowych oraz na serwisach społecznościowych. Zakupy aplikacji na telefony komórkowe są na trzecim miejscu.

 

Enterprise Gamification Sp. z o.o.

www.grywalizacja24.pl