wzrost - grywalizacja

rgbstock.com / COBRASoft

Według Yesmail Interactive, po przeanalizowaniu 6,4 miliardów emaili, liczba zamówień złożonych za pomocą tabletów lub smartfonów wzrosła o pięćdziesiąt osiem procent.  Sprzedaż mobilna wygenerowana przez kampanie mailingowe wzrosła o pięćdziesiąt dwa procent, w porównaniu ze sprzedażą wygenerowaną przez komputery o wartości osiemnastu procent.

?W przeszłości marketerzy brali pod uwagę urządzenia mobilne jako jedną z wielu zmiennych, która nie była aż tak istotna dla konsumentów. Obecnie sprzedaż mobilna powinna być głównym punktem skupienia uwagi marketerów,? powiedział Michael Fisher, dyrektor Yes Lifecycle Marketing. ?Zwiększenie zysków w sprzedaży mobilnej wskazuje że konsumenci nie tylko czują się wygodniej z urządzeniami mobilnymi, ale wygodniej również pod względem natychmiastowych reakcji na emaile, które są otwierane za pomocą smartfona bądź tabletu.?

Jeden na pięć zakupów zapoczątkowanych emailem reklamowym miał miejsce za pomocą urządzenia mobilnego. Dokładnie mowa tu o osiemnastu procentach w zestawieniu z pozostałymi osiemdziesięcioma dwoma wygenerowanymi za pomocą urządzeń tradycyjnych.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl