Perswazja jest siłą, którą wykorzystujemy do przekonania Klienta o tym, że mamy w czymś rację, pracownika do tego, że powinien podjąć się ambitnego zadania, męża, aby wyjechać na super wakacje itp. Perswazja to po prostu nasz wpływ na podejmowane decyzje przez inne osoby. Co ważne – decyzje, na których nam zależy. W kontaktach z Klientem na podejmowane przez niego decyzje (np. czy skorzystać z naszej usługi, czy kupić nasz produkt) ogromny wpływ ma rapport, czyli sytuacja, stan prowadzący do wytworzenia się u Klienta zaufania i zrozumienia w stosunku d…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków