sessionM - grywalizacjaStatystyki prezentowane przez firmę SessionM, oferującą platformę do dodawania mechaniki grywalizacyjnej do aplikacji mobilnych, są kolejnym dowodem na to, że grywalizacja przynosi wymierne korzyści. Wysiłki SessionM, mające na celu podniesienie zaangażowania użytkowników oraz retencji, przynoszą pozytywny skutek. O 35% wzrosła retencja, a o 25% obniżyła się krzywa rezygnacji z usług po zintegrowaniu z SessionM. Oprócz tego, zarejestrowano 250-procentowy skok zaangażowania w aktywność wbudowaną w obsługiwane aplikacje mobilne, a użytkownicy byli 40 razy bardziej skłonni wykonywać zadania społecznościowe takie jak chociażby udostępnianie kontentu.

SessionM zajmuje się także działaniami w obrębie usługi opt-in dla reklamodawców, polegającej na komponowaniu list odbiorców po zapisie na newsletter. Lars Albright, dyrektor generalny SessionM, stwierdził, że znaczna liczba deweloperów, korzystających z usług ich firmy, zarejestrowała wzrost użytkowników opt-in o około 70%.

Inwestorzy SessionM to m.in. Highland Capital Partners, Kleiner Perkins Caufield & Byers, oraz Charles River Ventures.

Enterprise Gamification Sp. z o.o.

www.grywalizacja24.pl