sxc.hu / atroszko Nowe badanie opublikowane w ?Journal of Consumer Research?, kierowane przez Yuwei Jiang, Lingjing Zhan i Dereka D. Rucker?a dotyczy związku pomiędzy siłą osobistą, a skłonnością do próbowania nowości i szukania nowych produktów innych marek. Jak mówią sami badacze, ?nasz research bada jaki wpływ ma poczucie siły i mocy konkretnej osoby na prawdopodobieństwo, że będzie ona w stanie zmienić produkt lub markę na inne.? Doświadczenia stworzone przez badaczy pokazują relację rosnącą pomiędzy poczuciem siły, a chęcią do próbowania n…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków