różowy_diament - grywalizacja

SXC.hu / jc_2086

Jest powszechnie wiadome, że im wyższa cena danego dobra, tym mniejszą grupę potencjalnych nabywców może ono mieć. Mitem jest również, że osoby, które stać na drogie rzeczy, zupełnie nie przywiązują uwagi do ceny. Showrooming, czyli oglądanie rzeczy w tradycyjnych sklepach po to, żeby później nabyć je taniej w Internecie jest problemem, który dotyka wszystkich sprzedawców. Jednakże w przypadku dóbr luksusowych nieco łatwiej jest się bronić przed tym zjawiskiem. Wynika to z tego, że odbiorcy dóbr luksusowych wysoko cenią sobie ekskluzywność tych dóbr i są skłonni zapłacić za przywilej cieszenia się nimi, pod warunkiem jednak gwarancji unikalności lub przynamniej mocno ograniczonej dostępności takich przedmiotów. Cena, oczywiście, jest tu jednym z czynników gwarantujących, że nie każdy będzie mieć np. identyczny zegarek. Jednakże ważne są także inne czynniki, takie jak przynależność przedmiotu do serii limitowanej, wykonanie tylko w jednym egzemplarzu, wykonanie na specjalne zamówienie, wykonanie ręczne itp.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl