Agencja GameLayer zajmująca się tworzeniem i rozwojem projektów grywalizacyjnych we współpracy ze specjalistą od komunikacji bliskiego zasięgu (near field communication, NFC) Wooshping będzie zajmować się nowymi sposobami na dostarczanie marketingowcom kampanii łączących czytanie tagów NFC z wyzwaniami z realnego świata oraz grami.

Przedstawiciel Wooshping podaje przykład, obrazujący to, jak ma wyglądać to przedsięwzięcie: ?na festiwalu muzycznym można stworzyć wyzwanie polegające na odnalezieniu i odblokowaniu wszystkich artystów grających w ramach wydarzenia konkretnego dnia lub na konkretnej scenie i wziąć udział w konkursie, by poznać główną gwiazdę; lub być może zastosować ukryte kody, które umożliwiają dostęp do strefy dla VIPów. Lub lokalny szlak turystyczny mógłby wdrożyć użycie tej platformy by dostarczyć spontaniczny komentarz i dodatkowe informacje wzdłuż szlaku.?

?NFC i grywalizacja to dwie wschodzące technologie które doskonale wypełniają się nawzajem i gdy zastosowane i wykorzystane wspólnie są w stanie dostarczyć prawdziwie intuicyjne i pochłaniające końcową uwagę doświadczenia użytkowników,? powiedział Steven Judge, CEO GameLayer.

nfc - grywalizacja


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl