SXC.hu / svilen001 Badanie opublikowane w Journal of Consumer Research wskazuje na duże znaczenie komentarzy online w podejmowaniu decyzji zakupu konkretnych produktów lub korzystania z usług przez konsumentów. Dokładne czynniki, które mogą przesądzić o zakupie danych produktów lub usług to liczba wpisanych komentarzy i podejście czytelnicze do interpretowania informacji przez nie dostarczonych. Według współtwórców badania, Yeosuna Yoona, Zeynepa Gurhan-Canli oraz Gulena Sarial-Abi, ?To w jaki sposób jednostki podejmują decyzje konsumenckie je…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków