Ruszyła kampania ?Kolorowa Polska?, podczas której na pytania o ulubione kolory Polaków postara się odpowiedzieć producent farb marki farb Dekoral Fashion. Jej głównym celem jest poznanie preferencji kolorystycznych Polaków. Dekoral Fashion podczas akcji ?Kolorowa Polska? będzie zbierał dane w internecie oraz na ulicach polskich miast. Jednocześnie rusza w internecie kampania bannerowa. Będzie ona prezentowała różne kolory – w zależności od tego w jaki kolor banneru kliknie użytkownik, w takiej kolorystyce wyświetli mu się strona programu. P…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków