W najnowszej odsłonie kampanii ?Prawdziwe piękno? firma Dove ponownie zaprezentowała ciekawy eksperyment, do uczestniczenia w którym zaprosiła kobiety w różnym wieku. Uczestniczkom zaproponowano noszenie przez dwa tygodnie plastra podnoszącego pewność siebie i samoocenę, nazwanego RB-X. Eksperyment rozpoczął się od spotkania uczestniczek z doktor Ann Kearney-Cooke, psychologiem z Cincinnati Psychotherapy Institute. Następnie,  przez dwa tygodnie, kobiety nosiły plastry i miały za zadanie prowadzić wideoblog. Pamiętnik ten służył do codzi…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków