pytajnik - grywalizacja

rgbstock.com / xymonau

Z opublikowanego w grudniu 2013 r. przez portal Interaktywnie.com raportu „Marketing mobilny” możemy między innymi dowiedzieć się, w jaki sposób przeglądają strony WWW internauci łączący się z Siecią za pomocą urządzeń mobilnych.

Korzystający ze smartfona najczęściej wybierają mobilną wersję strony (38% respondentów). Jednakże jednocześnie 25% użytkowników małych urzadzen najbardziej lubi przegladac pełne wersje stron.

Inaczej jest wsród internautów surfujacych na tabletach. Ponad połowa z nich najchetniej otwiera desktopowe wersje stron, a zaledwie co piaty wybiera te mobilne.

Aplikacje mobilne mają swoich zwolenników, jednak zdecydowana większość badanych na urządzeniach.

mobilnych korzystać ze stron WWW. Z portali poprzez aplikacje najchętniej korzysta 13% internautów użytkujących smartfony. Wsród posiadaczy tabletów fanów aplikacji jest jeszcze mniej ? zaledwie 5%.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl