Zadziwiające, jak wiele pomysłów grywalizacyjnych bazuje na agresji skierowanej w stronę gracza. W ostatnim czasie pojawiły się dwie agresywne kampanie australijskich przekąsek Fantastic Delites, które stawiały przed graczami upokarzające zadania w postaci oddawania hołdu maszynie vendingowej lub zmuszały ich do bolesnego (fizyczne obrażenia) maratonu w kostiumie myszy. W Europie Samsung próbował zaś promować swego flagowca ? S4, poprzez zabawę na dworcu, której składowymi byli krzyczący na uczestników zabawy ludzie, agresywny owczarek niemiec…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków