Pewnie mało kto wie, że producent płatków śniadaniowych, Kellogg’s (firma założona w 1906 r.), jest pionierem grywalizacji biznesowej stosowanej w działaniach marketingowych. W 1910 r. firma zaczęła dawać książeczkę dla dzieci każdemu, kto kupił dwa pudełka płatków na raz. Już dwa lata później w jej ślady poszedł producent chrupków ?Cracker Jack? i tak to się zaczęło… Pierwszymi programami grywalizacyjnymi były programy lojalnościowe. W 2012 r. Kellogg?s uruchomił kolejny program lojalnościowy, skierowany do rodzin. Konsume…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków