Netia - grywalizacjaLaurens Coster, agencja marketingu personalizowanego, przygotowała kampanię wideo dla klientów Netii. Siedemdziesięciopięciosekundowy film, wygenerowany indywidualnie dla każdego odbiorcy, został przygotowany w ramach promocji usługi Bezpieczny Internet Premium ? oferującej abonament na użytkowanie najwyższej klasy zabezpieczenia antywirusowego F-Secure. Materiał wideo posiada spersonalizowane elementy w postaci: powitania z wykorzystaniem imienia klienta oraz daty podpisania lub przedłużenia umowy.

Wideo  przygotowaliśmy dla bazy klientów, na którą składało się 10.000 rekordów. Komunikat został przesłany drogą mailową, lecz tym razem, dodatkowo spersonalizowaliśmy go, w zależności od urządzenia oraz oprogramowania, za pomocą którego był otwierany (Windows, IOS lub mobile). ? mówi Jan Biłyk, CEO Laurens Coster.

Kampania została przeprowadzona 28 marca br.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl