rgbstock.com / xymonau Według Andreya Mihailenko, zastępcy dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w firmie TargetProcess zajmującej się zarządzaniem projektami software, najczęstszym problemem spotykanym w przypadku niepowodzenia biznesowego jest brak wiedzy na temat tego, do kogo kierowany jest nasz produkt lub usługa oraz jaki jest rzeczywisty problem, który za ich pomocą będzie można rozwiązać. Niepowodzenie naszego biznesu będzie zatem częstsze w przypadku, gdy nie będziemy mieć dostatecznej wiedzy na temat swoich klientów oraz gdy nie będziemy…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków