stoper - grywalizacja

rgbstock.com / vierdrie

Przyciąganie jak największej liczby nowych gości na stronę sprzedażową jest tylko krokiem na drodze do zwiększenia sprzedaży, na którym nie wolno poprzestać, jeśli chce się zmaksymalizować obroty. Ci goście, którzy już znaleźli się na twojej stronie, zrobią na niej zakupy częściej, jeśli zostaną zaangażowani w ?życie? strony. Badania dowodzą, że im bardziej zaangażowany jest potencjalny klient, tym większa jest szansa, że zrobi zakupy na twojej stronie, a po jakimś czasie wróci na nią ponownie, jeśli będzie zadowolony. Czas reakcji twojej strony musi być także dostosowany do oczekiwań gości odwiedzających ją. Jedna sekunda opóźnienia w załadowaniu strony zmniejsza usatysfakcjonowanie klientów o szesnaście procent, a współczynnik konwersji ? o siedem procent. Działanie strony jest zatem czynnikiem, który w znaczny sposób przyczynia się do spadku lub wzrostu zaangażowania klientów. Z tego względu należy mieć na uwadze to, jak bardzo liczy się szybkość naszej strony, jej rozkład i łatwość znajdywania na niej informacji, intuicyjność, a także interaktywność. Ponieważ łatwo stracić klientów przez wolne działanie strony, jej prędkość jest tym, na co każdy z nas powinien zwracać szczególną uwagę.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl