Misys_Gameo - grywalizacjaBułgarski potentat bankowy DSK Bank wdraża pierwszą aplikację bankową z użyciem Misys BankFusion Gameo by przyciągnąć większą liczbę użytkowników serwisów bankowych. DSK Gameo to grywalizacyjna aplikacja na urządzenia mobilne służąca do operowania oszczędnościami, której deweloperem jest Misys.

Według najnowszego badania Efma pt. The fifth annual ?Retail Banking? report, grywalizacja jest używana przez dziewięć procent banków, a czterdzieści pięć procent banków zamierza włączyć elementy grywalizacji do swoich systemów w przyszłości. DSK jest pierwszym bankiem, który współpracuje z Misys BankFusion Gameo, tworząc oryginalną platformę używającą grywalizacji do zachęcania klientów do czynienia regularnych oszczędności.

Diana Miteve, dyrektor bankowości detalicznej w DSK Bank powiedziała: ?W celu odróżnienia Banku DSK od konkurencji oraz uchwycenia rynku akcji zdecydowaliśmy się na stworzenie aplikacji grywalizacyjnej.?

?Ostatecznie grywalizacja jest kolejnym sposobem dla banków na zwiększenie ważności ich produktów i usług dla ich klientów, co z kolei przełoży się na zwiększenie zysków,? podsumował Jaroslaw Knapik, starszy analityk z Financial Services Technology w Ovum.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl