dłoń - grywalizacja

rgbstock.com / arinas74

Wg niedawno przeprowadzonego przez firmę Gemius badania, ?zdrowie, dom i rodzina? to najpopularniejsza kategoria tematyczna stron WWW wśród Polek (63% odwiedzających strony z tej kategorii to kobiety). Drugą pod względem popularności kategorią są e-sklepy oferujące odzież (62%), a trzecią ? serwisy oferujące wirtualne kartki i pomysły na życzenia (60%).

Z kolei Bułgarki, Czeszki, Mołdawianki, Słowaczki, Turczynki, Ukrainki i Węgierki najczęściej szukają w sieci przepisów kulinarnych, serwisów kobiecych i parentingowych oraz stron life-style?owych. W Czechach i na Słowacji największą popularnością wśród internautek (odpowiednio: 62% i 56%) cieszą się serwisy poświęcone ciąży i macierzyństwu. Styl życia to temat numer jeden wśród użytkowniczek sieci z Mołdawii (63%) i Turcji (53%). Największą uwagę Bułgarek (64%) przyciągają strony z przepisami kulinarnymi a Ukrainek ? strony poświęcone zdrowiu (62%). Na Węgrzech tematem, który cieszy się największym zainteresowaniem jest luksus ? blisko 59% użytkowników stron z tej kategorii tematycznej to kobiety.

internet a kobiety - grywalizacja


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl