facebook_no - grywalizacjaLiczba fałszywych profili na Facebooku jest znaczna. Są one zakładane po to, by przynosić zyski założycielom, którzy sprzedają polubienia generowane przez te sztuczne profile. Reklamodawcy, którzy działają aktywnie na Facebooku, szukają coraz to nowych rozwiązań aby wyeliminować ryzyko kontaktu z profilami spamowymi, za którymi nie stoją żadne jednostki używające Facebooka w sposób naturalny. Jedną z powszechnych metod pozwalających na unikanie otrzymywania polubień od fałszywych profili podczas kampanii reklamowej, w której reklamodawca płaci Facebookowi za konkretną liczbę like?ów, jest targetowanie reklamy regionalnie, z wyłączeniem najczęściej spamujących krajów jak Rosja, Filipiny, Indonezja, czy Malezja. Takie zachowanie nie rozwiązuje jednak problemu.

Merry Morud, dyrektor do spraw social media w aimClear radzi:?Jeśli twoim celem jest zebranie prawdziwych polubień, polecamy Facebook Page Post Ads by promować kontent z twojej strony w połączeniu z przemyślanym targetowaniem. Ta taktyka przekierowuje ruch na twoją stronę, którą w przeciwieństwie do fanpage na Facebooku posiadasz.?


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl