Marketing szeptany i partyzancki opierają się na bezpłatnym medium rozsyłania informacji. Dane o interesujących filmach, reklamach, zdjęciach przekazywane są z ust do ust, co czyni te gałęzie marketingu skutecznymi i niskobudżetowymi. Jedyną kwestią są koszty nakręcenia spotu czy zrobienia odpowiedniej fotografii.   Przepisów na viralowe wideo, które z dnia na dzień otrzymuje miliony wyświetleń na Youtube, powstało w Internecie mnóstwo. Wszystkie te wskazówki mają cechy wspólne: viralowy film musi mieć dla widzów niepowtarzalną w…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków