litery - grywalizacja

rgbstock.com / Zela

Klienci są nieufni wobec firm, które wykorzystują ich prywatne dane do własnych celów. Nowy raport ?Zarządzanie danymi oraz prywatnością konsumentów: Co twoi klienci naprawdę myślą? podaje, że więcej niż sześćdziesiąt procent respondentów boi się, że ich informacje osobiste są wykorzystywane do celów marketingowych. Osiemdziesiąt dwa procent samych Amerykanów oznajmia, że niepokoi ich prawdopodobieństwo bycia śledzonym przez swoich sprzedawców. Siedemdziesiąt cztery procent Brytyjczyków i siedemdziesiąt pięć procent Australijczyków ma także wrażenie, że ?cyfrowe oczy? patrzą na nich, gdy są w sklepach nieinternetowych. To wszystko wskazuje na to, że klienci nie lubią i nie chcą dostarczać danych personalnych firmom.

Co firma może zrobić, aby sprawić, żeby klienci byli bardziej otwarci na udostępnianie informacji o sobie? Czterdzieści dziewięć procent respondentów odpowiedziała, że firmowy program lojalnościowy mógłby przekonać ich bardziej do otworzenia się na udzielanie informacji na swój temat. Czterdzieści jeden procent podałaby te informacje  w zamian za darmowe produkty i usługi. 80% podzieliłaby się informacjami z zaufanymi markami.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl