Neurolodzy z Freie Universität w Berlinie wykazali, że istnieje powiązanie pomiędzy aktywnością w mózgu odpowiedzialną za system nagradzania, a dobrą reputacją i użytkowaniem mediów społecznościowych. Intensywność korzystania z mediów społecznościowych jak Facebook może zostać przewidziana przez aktywność w jądrze półleżącym ? obszarze mózgu odpowiedzialnym za system nagradzania, twierdzą naukowcy z Languages of Emotion Cluster w Freie Universität. Doktor Dar Meshi i jego koledzy przeprowadzili pierwsze w historii nauki badan…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków