adidas smart watch - grywalizacja4K TV

2014 r. przyniesie rosnącą popularność technologii 4K, nie tylko ze względu na większą dostępność urządzeń i zwiększanie się ich przystępności cenowej, ale również z uwagi na fakt, że coraz większa liczba dostawców kontentu, będzie oferować swoje produkcje w tak wysokiej rozdzieczości.

Boom na urządzenia typu wearable

Rosnąca liczba firm oferuje rozmaite urządzenia typu wereable, czyli do noszenia na ciele: smartwatche, okulary typu Google Glass, bransoletki śledzące postępy w sporcie itp.

Urządzenia biometryczne

Zabezpieczenia biometryczne, chocaż same w sobie nie są nowością, pojawiają się coraz częściej w urządzeniach przeznaczonych dla osób prywatnych. Należy spodziewać się ich dalszego rozpowszechniania i wyjścia poza skan odcisku palca lub siatkówki.

Internet of Personalized and Data-Driven Things

W przyszłości spersonalizowany Internet będzie towarzyszyć człowiekowi zawsze i wszędzie. Dane przetwarzane w czasie rzeczywistym będą służyć poprawie jakości życia użytkownika.

Druk 3D

Pojawiają się innowacyjne drukarki 3D i łatwe w obsłudze skanery w tej technologii, co dobrze rokuje dla całości trendu.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl