W kwietniu wystartował ciekawy interaktywny projekt Oriflame. Jest to multimedialna wiata na stojąca na jednym z wrocławskich przystanków. Wiata wyposażona jest w ekran dotykowy o przekątnej 46 cali. Dzięki niemu można zapoznać się z katalogiem produktów Oriflame z serii The ONE i skomponować własny zestaw kosmetyków. Dodatkową atrakcją jest wbudowana kamera, która umożliwia zrobienie sobie pamiątkowego zdjęcia. Aplikacja uzupełni to zdjęcie o wybrany zestaw kosmetyków. Prócz tego system umożliwia wysłanie wygenerowanego w ten sposób zdjęci…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków