O tym jak żyrafka Joshie pomogła okazać zaangażowanie i zdobyć wiernego klienta … Grywalizacja opiera się na zasadzie 3F (Fun, Friends, Feedback). Feedback, czyli informacja zwrotna, w celu sprawnego zadziałania modelu musi być natychmiastowy. Dobry feedback pozwala na zbudowanie silnej relacji z klientem, który zapamiętuje w ten sposób firmę lub produkt i darzy je większą sympatią. W przyszłości może przełożyć się na kolejne wybory konsumenckie oraz rekomendowanie produktu/usług/firmy gronu znajomych, czy współpracowników. Z siły pozy…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków