Clan TVE - grywalizacjaHiszpańska kanał telewizji publicznej DTT dla dzieci, Clan TVE, stworzył w tym roku w lecie kampanię lojalnościową wykorzystującą grywalizacyjną aplikację na telefony komórkowe, Desafío Clan, która została zaprojektowana przez firmę Hooptap. W aplikacji dostępne były różne wyzwania zmieniające się każdego dnia, w których brali udział bohaterzy kreskówek. Poprzez cotygodniowe rankingi i odnotowania osiągnięć graczy mogli oni brać udział w konkurowaniu o duże nagrody.

Aplikacja została skierowana do młodszej publiczności kanału Clan TVE i wyposażona w specjalną grę w czasie lipca i sierpnia. Według danych udostępnionych przez firmę Hooptap użytkownicy aplikacji przekroczyli dwieście tysięcy osób, a liczba gier, które zostały użyte w jej obrębie każdego dnia oscylowała wokół siedemdziesięciu tysięcy. Ponadto Desafío Clan dostał się na szczyt notowań App Store w kategorii Dzieci i Edukacja.

Desafío Clan stanowił kanał komunikacyjny pomiędzy młodszą publicznością Clan TVE, nawiązując ponad trzy miliony połączeń podczas dwóch miesięcy wakacyjnych. Poza okresem letnim dane te nie uległy znacznej zmianie, co świadczy o udanym wdrożeniu aplikacji w dogodnym dla jej odbiorców terminie i pomyślnym utrzymaniu publiczności w okresie poza szczytem.

 Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl